Predstavitev univerzitetnega študijskega programa Multimedija

Avtorica zgornje umetnine: Teodora Mitrevska (Študentka Multimedije)

Zakaj smo elektrotehniki in računalničarji pripravili študijski program Multimedija?

Predvsem zato, ker so računalniki in računalniški programi, pametni telefoni ter internet postali tako razširjeni, da so vsepovsod in tako rekoč samoumevni spremljevalci naših življenj. Zato ni dovolj, da smo elektrotehniki in računalničarji zgolj strokovnjaki za načrtovanje tehnologij, razvoj računalnikov, internetnih in telefonskih povezav.

Pomembno je, da poleg tehnoloških znanj (npr. kako programirati aplikacijo za pametni telefon, ki prikazuje senzorske podatke o zdravstvenem stanju uporabnika) obvladamo tudi kreativne tehnike in znanja za ustvarjanje vsebin, oblik (npr. video produkcija, animirani liki, virtualna 3D-okolja, itd) in doživetij (npr. interaktivni katalogi ali video igre).

Vedno več dnevnih opravil opravljamo preko interneta in mobilnih naprav, od spremljanja novic in dogajanja, sprejemanja odločitev za nakup, izbiranja destinacije za izlet in zabavo. Vse več je digitalnih naprav, ki omogočajo združevanje realnega okolja z virtualnim. Novi načini sobivanja človeka in tehnologije zato zahtevajo znanja za gradnjo dobrih uporabniških vmesnikov. Internetne in digitalne vsebine pa se pospešeno vključujejo v številna nova področja, v avtomobile in naprave za dom, na področje medicine, šolstva, umetnosti itd.

Zaradi vseh teh razlogov smo pripravili univerzitetni študijski program Multimedija, s katerim izobražujemo strokovnjake, usposobljene za delo na teh novih in inovativnih izzivih.

 

Kdo potrebuje inženirje multimedije?

Najboljša in najbolj inovativna podjetja (na primer Google, Apple, Telekom Slovenije, Outfit 7, RTV Slovenija, Celtra, Tesla, Facebook, BMW in tudi večina uspešnih startupov) ter druge organizacije, kot so univerze, knjižnice, zdravstvene ustanove, marketinške agencije, medijske hiše itd. 

 

Kakšno je povpraševanje na trgu dela?

Evropska komisija ocenjuje, da je v Evropi 825 000 prostih delovnih mest na področju informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT), ki so ena izmed najbolj pomembnih industrij na svetu. Področje digitalnih vsebin je poleg tega v podporo vsem drugim industrijam.

 

Zato je pomembno, da mladim damo znanja, s katerimi se lahko zaposlijo v sektorju digitalnih tehnologij, ali se preizkusijo kot podjetniki na evropskem ali svetovnem trgu.

 

Kakšne študentke in študente iščemo?

Vse radovedne mlade, ki imate ustvarjalno žilico ter kreativne ideje in želite pridobiti tehnološka znanja, s katerimi lahko vaše zamisli uresničite v 3D-digitalnem življenju.

 

Kaj vse bomo študirali in ustvarjali?

  • Naučili se bomo tehnoloških poudarkov inženirskega poklica.
  • Osvojili bomo najsodobnejše tehnologije in delali z najnovejšo opremo.
  • Ponudili bomo prostor domišljiji, da se razvije v digitalnem okolju.
  • Spoznali bomo najboljše načine za raziskovanje in vodenje tima.
  • Slišali bomo strokovnjake iz prakse in sodelovali pri reševanju aktualnih izzivov v podjetjih.
  • Gojili bomo samozavest v stroki in komunikaciji z drugimi javnostmi.
  • Pripravili se bomo za delo v najboljših podjetjih doma in v svetu.

 

Zakaj se vpisati?

Postanite izjemno konkurenčni diplomanti najnovejšega programa Univerze v Ljubljani, ki združuje nekatere najboljše lastnosti elektrotehnike, računalništva, ustvarjalnosti, poslovnih znanj in komunikacije.

Ta znanja vam bodo omogočila poseči po enem izmed 900.000 prostih delovnih mest v Evropi ter se potegovati za delo v najbolj uspešnih in najbolj inovativnih podjetjih doma in po svetu.

Poleg tega so znanja, pridobljena na univerzitetnem študijskem programu Multimedija, odlična odskočna deska za nadaljevanje študija ter raziskovalno delo doma in v tujini.

Predvsem pa boste obvladali vse tisto, kar potrebujete, da vaš talent in domišljija zaživita v digitalnem svetu.

TRAJANJE: 3 leta / 180 ECTS 

 VRSTA ŠTUDIJA:  Redni univerzitetni dodiplomski študijski

PRIDOBLJENI NAZIV:   Diplomirana inženirka multimedije (UN) /   Diplomirani inženir multimedije (UL)

NOSILCI IN IZVAJALCI PROGRAMA: Fakuteta za elektrotehniko UL (sprejema prijave), skupaj z   Fakulteto za računalništvo in informatiko UL ter predavatelji z drugih članic UL in iz industrije

KRAJ IZVAJANJA: Ljubljana

FAQ

  • Kaj počnemo? +

    Študij multimedije vključuje tako spoznavanje osnov multimedije, kot njenih tehnoloških aspektov, programiranja v jeziku java in C, matematike, telekomunikacijskih tehnologij, brezžičnih povezav, kot tudi osnove karierne komunikacije, ekipnega dela in poslovanja.
  • Ali sam program vključuje veliko matematike? +

    Da, sam program multimedije vključuje več »matematičnih« predmetov, vendar so le-ti lepo razporejeni skozi različne semestre, tako, da matematike ni nikoli preveč na kupu.
  • Ali moram poznati osnove programerskih jezikov, da lahko opravljam študij multimedije? Ali je predmet Programiranje (1 & 2) zahteven? +

    Ne, saj se učenje programiranja začne iz samih osnov, uvodna predavanja pa so namenjena predvsem začetnikom. Kljub temu je za začetnike sam predmet dokaj zahteven, hkrati pa je potrebno pri predmetu redno opravljati domače naloge.
  • Ali študij vključuje le predavanja, ali je kaj tudi praktičnega dela? +

    Študij vključuje tako predavanja, kot tudi veliko vaj, ki se jih opravlja na bolj praktičnem delu. Tako se že v prvem semestru študentje spoznamo s studijsko opremo, pisanjem programov, sestavljanjem ethernet kablov, itd.
  • 1
  • 2
  • 3